09 februari

BKHHW update | Met het nieuws januari 2022

Een update van de bestuurstafel met marketing- en communicatieplannen, de commissie evenementen gaat weer evenementen organiseren, het verslag van de commissie werklocaties en de switch naar een gedeeltelijke online versie van Heerhugowaard on Stage.

Marketing en communicatie

We zijn klaar voor een volgende stap in onze marketing en communicatie! Zo hebben we een marketingplan(netje) om de Bedrijfskring bekender te maken, nieuwe leden aan te trekken, meer uit te dragen wat we doen en wat je aan ons hebt.

In dit plan staat onder andere de aanschaf van een online tool waarmee we eenvoudig grafische uitingen kunnen maken en een tool om het gebruik van onze website te monitoren. Maar ook LinkedIn en het Nieuwsblad Heerhugowaard willen we gebruiken om te adverteren. Om herkenbare afbeeldingen te kunnen gebruiken, hebben we Thomas Hinrichs, fotografie stagiair ingeschakeld om een beeldbank aan te leggen. Hierboven hebben we een voorbeeld van hoe de campagne er ongeveer uit gaat zien.

Ook voor de communicatie hebben we snode plannen. Daar waar we de website willen gebruiken als informatieplatform voor niet-leden, willen we een app gebruiken voor de leden. In deze app is het eenvoudig andere leden te vinden, de laatste informatie te ontvangen en in te schrijven voor evenementen. We hebben een goede en handige app hiervoor gevonden en gaan eerst een pilot starten.

En alles past in de voorgestelde begroting! Ook niet onbelangrijk! Wij zijn er heel enthousiast over, dus het zal niet lang duren voordat je hier meer over voorbij ziet komen.

Evenementen

De horeca is onder restricties weer open. We hebben dan ook direct een Opstart Borrel georganiseerd op 17 februari bij Wonders Heerhugowaard. Lees hier meer>>

Commissie werklocaties

Op 20 januari heeft de commissie werklocaties overleg gehad. Deze commissie houdt zich vooral bezig met infrastructurele projecten en ontwikkelingen op en rond de bedrijventerreinen van Heerhugowaard en Langedijk. Hier vindt je de belangrijkste besproken punten.

Heerhugowaard On Stage gaat digitaal

Bedrijven en vmbo-leerlingen ontmoeten elkaar via ‘DIGIMATCH’

De beslissing is genomen; het Beroepenfeest van Heerhugowaard On Stage gaat door. Enkel de eerste stap (het matchen dat vorige keer in een sporthal plaatsvond) wordt vervangen door een digitale ontmoeting met de naam ‘DIGIMATCH’. Het dagdeel stage lopen blijft bestaan.

Dankzij de inzet van DIGIMATCH blijft het uitgangspunt van On Stage gelijk: vmbo’ers maken kennis met de bedrijven in de regio. Zij kunnen zo beter hun beroep gaan kiezen maar komen ook te weten welke pareltjes wij in deze regio hebben. Zo zorgen we voor bereikbare toekomstdromen van de vmbo-jongeren en voor het behoud van talent voor onze regio. Je kunt je als beroepsbeoefenaar nog steeds opgeven Lees meer–>

Ook lid worden?

De kracht en invloed van een bedrijfsvereniging wordt grotendeels bepaald door het aantal leden. Des te hoger het ledenaantal, des te meer daadkracht en zeggenschap we krijgen. Met ruim tweehonderd leden is Bedrijfskring Heerhugowaard nu al één van de sterkste ondernemersverenigingen in de regio!

Door lid te worden bouw je mee aan een sterker ondernemersklimaat in de regio. Maar lid zijn is natuurlijk óók gewoon superleuk, positief, handig, leerzaam en gezellig. Kortom, doe jezelf een plezier, word lid en kom in contact met onze andere leden. Je bent van harte welkom!

lid worden